Panaszügyek intézésének lehetőségei

Ha Ön vásárló, látogató, szolgáltatást igénybevevő ügyfél (továbbiakban együttesen: fogyasztó)

  1. Első lépésként kísérelje meg közvetlenül az adott vállalkozással rendezni a vitás ügyet.
    Ha ez nem vezet eredményre, akkor az alábbi fórumokhoz fordulhat:

  2. Vásárcsarnok, Piac, Üzletközpont Felügyelősége ( az adott létesítmény területén lévő Felügyelőségi iroda)

  3. BUDAPEST VÁSÁRCSARNOKAI Piacokat, Üzletközpontokat és Vásárcsarnokokat Üzemeltető Korlátolt Felelősségű Társaság központja

    1117 Budapest, Kőrösy József u. 7-9.
    Telefon: +36 1 273 3100
    Fax: + 36 1 273 3136
    E-mail: titkarsag@bvcs.hu

  4. Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság

    1122 Budapest, Lehel u. 43-47.
    Telefon: 06 80 310 020
    E-mail: ugyfelszolgalat@nkfh.gov.hu
    Segédlet: https://nkfh.gov.hu/hova-fordulhatok

  5. Élelmiszerlánc-biztonsági, Állategészségügyi, Növény- és Talajvédelmi Főosztály

    1135 Budapest, Lehel u. 43-47.
    Telefon: 06 1 239 0330
    E-mail: elelmiszer@pest.gov.hu

  6. Budapesti Békéltető Testület

    1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.
    Telefon: +36 1 488 2131
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Ha Ön bérlő vagy helyhasználó:

Bérlőként bármely panaszával forduljon az alábbi fórumokhoz, vegye figyelembe a bérleti szerződésben, házirendben és a működési rendben foglaltakat.

  1. Vásárcsarnok, Piac, Üzletközpont Felügyelősége ( az adott létesítmény területén lévő Felügyelőségi iroda)

  2. BUDAPEST VÁSÁRCSARNOKAI Piacokat, Üzletközpontokat és Vásárcsarnokokat Üzemeltető Korlátolt Felelősségű Társaság központja

    1117 Budapest, Kőrösy József u. 7-9.
    Telefon: +36 1 273 3100
    Fax: + 36 1 273 3136
    E-mail: titkarsag@bvcs.hu